Gerinctorna – óraleírás

Az ülő- és állómunka, mozgásszegény, vagy az egyoldalú mozgást végző életmód hatására bizonyos izmaink elgyengülnek, megrövidülnek. A gerinctornán nagy hangsúlyt fektetünk ezen izmok rugalmasságának fenntartására és fejlesztésére. A gyakorlatokkal átmozgatjuk az egész testet, oldjuk a testben keletkezett feszültséget. A gerinctorna folyamatos végzésével növeljük a fizikai teherbírást, az ellenálló képességet, javítjuk a keringést, a mozgáskoordinációt és a koncentrációra való készséget. Az órát nyújtógyakorlatokkal kísérjük és egy pár perces elcsendesedéssel zárjuk.

Nézd meg gerinctorna óránkat!

Pulzus Mozgásstúdió Gerzsenyi Kriszta

gerzsenyi krisztina

GERINCTORNA

Profil:

A sportolás gyermekkorom óta szerves részét képezi az életemnek. Műkorcsolyáztam, majd balettoztam és néptáncoltam a balettintézet képzésein. Tizenkét évesen találkoztam először az aerobic világával egy fitnesz teremben. Ez a fajta csoportos mozgásforma annyira megtetszett, hogy sok éven keresztül jártam koreografált step órákra és próbáltam ki a csoportos órák fajtáit. Mellette a hastánc tudásomat éveken keresztül  fejlesztettem. A kislányom születése után döntöttem el, hogy szeretnék csoportos órákat tartani, és kezdetként elvégeztem a fitness instruktori képzést. A test működése, felépítése mélyebben érdekelt, ezért fordultam a gerinctorna felé. Egyidőben a fasciális szemlélet megismerésével, elkezdtem ismerkedni a jógával. Teljesen új látásmódot sajátítottam el a testre, elmére, lélekre nézve. Az óráimban az eddig megszerzett és folyamatosan bővülő tudásomat szeretném átadni gyakorlatok formájában.

 

Képzettségek:

  1. IWI Nemzetközi Fitnesziskola – Csoportos Fitness Instruktor
  2. ART Edzőképzés – Funkcionális Cross Trainer
  3. IWI Nemzetközi Ftnesziskola – Preventív Gerinc és stretching képzés
  4. Almásy Mozgásakadémia – 3D Yoga képzés
  5. Ganésa Jógasziget – Meditációs tanfolyam
  6. Samadhi Jógastúdió – Hatha jógaoktató

 

Gerinctorna – óraleírás:

Az ülő- és állómunka, mozgásszegény, vagy az egyoldalú mozgást végző életmód hatására bizonyos izmaink elgyengülnek, megrövidülnek. A gerinctornán nagy hangsúlyt fektetünk ezen izmok rugalmasságának fenntartására és fejlesztésére. A gyakorlatokkal átmozgatjuk az egész testet, oldjuk a testben keletkezett feszültséget. A gerinctorna folyamatos végzésével növeljük a fizikai teherbírást, az ellenálló képességet, javítjuk a keringést, a mozgáskoordinációt és a koncentrációra való készséget. Az órát nyújtógyakorlatokkal kísérjük és egy pár perces elcsendesedéssel zárjuk.

  • Gerinctorna