Esti gerinctorna Krisztával!

Minden szerdán 18-19 óra között, Gerzsenyi Kriszta preventív gerinctrénerrel!

Az óratípusról röviden:

  • Az ülő- és állómunka, mozgásszegény, vagy az egyoldalú mozgást végző életmód hatására bizonyos izmaink elgyengülnek, megrövidülnek.
  • A gerinctornán nagy hangsúlyt fektetünk ezen izmok rugalmasságának fenntartására és fejlesztésére.
  • A gyakorlatokkal átmozgatjuk az egész testet, oldjuk a testben keletkezett feszültséget.
  • A gerinctorna folyamatos végzésével növeljük a fizikai teherbírást, az ellenálló képességet, javítjuk a keringést, a mozgáskoordinációt és a koncentrációra való készséget.
  • Az órát nyújtógyakorlatokkal kísérjük és egy pár perces elcsendesedéssel zárjuk.

Órarend:

szerda: 18-19 óra között.

Oktató: Gerzsenyi Krisztina

Jelentkezés az órára:

  • info@pulzusmozgasstudio.hu
  • www.pulzusmozgasstudio.hu/#orarend
  • krisztina.gerzsenyi@gmail.com
  • 06209196845

további bejegyzések

Pulzus Mozgásstúdió gerinctréning és stretching

7 gyakorlat visszér és seprűvénák ellen

Bár a visszér tartósan nem gyógyítható orvosi kezelés nélkül, rndszeres mozgással megelőzheted a romlását és a terjedését. A következő gyakorlatok hatékonyak, melyeket otthon vagy gerinctréning